اصفهان

طالع سعد سپاهان آذر است شاخص نقشش ، سرای قیصر است

اصفهان

طالع سعد سپاهان آذر است شاخص نقشش ، سرای قیصر است

دعای یک کودک

دیشب خواهر زادهٌ ۷ ساله ام اینطور نوشت در دفتر فارسیش:

خدایا زاینده رود را همیشه پر آب و زیبا نگه دار

آمین...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شریفی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام

بابا ای ول
خیلی دمت گرم

مهدی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام مجدد

می خواستم بگم علی جان فکر نمی کنی که دو مگا بایت حجم برای صفحه ی اول یکمی زیاده ؟

موتور های جست وجو معمولا به دنبال صفحه اول های کم حجم می گردن !

فکر کنم بهتر باشه یه فکری به حال عکسهای صفحه ی اول بکنی .

خداحافظ

سلام مهدی جون

آره راست میگی.
باید صفحه اول رو کم حجم تر بکنم.در مورد قسمت سفید پائین صفحات هم دارم با اپرا چک میکنم.فکر کنم مشکلش با اپرا باشه.به هر حال به زودی خبرش را بهت میدم.

منتظر نظر های بعدیت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد