اصفهان

طالع سعد سپاهان آذر است شاخص نقشش ، سرای قیصر است

اصفهان

طالع سعد سپاهان آذر است شاخص نقشش ، سرای قیصر است

تشکر ویژه ازسرکار خانم ریحانه حکیم آذری

راستش توی این چند وقتی که با دوستان در حوزه اصفهان شناسی کار می کنم و در وبلاگهای مختلف مطلب می نویسم نظرات زیادی را دریافت می کردم که حاکی از شناخت مردم اصفهان از شهر شون و اطلاعات وسیع اونا بود ولی امروز که به محیط دریافت نظرات وبلاگ اصفهان وارد شدم با تعدادی نظر مواجه شدم که واقعاْ باید از فرستنده نظرات تشکر می کردم.

سرکار خانم  ریحانه حکیم آذری روی تعدادی از یادداشت ها نظر دادندکه واقعاً نظرات بسیار دقیق و موشکافانه ای بود.مشخص است که ایشون اطلاعات بسیار خوبی در خصوص اصفهان دارند .

به هر حال من به این وسیله از نظرات و اصلاحات ایشون تشکر می کنم و به خود می بالم که چنین همشهریان با فرهنگ و  مطلعی دارم.

امیدوارم همچنان به وبلاگ اصفهان لطف داشته و نظرات خودشون را از این وبلاگ دریغ نکنند.

 

علی هاشمی قینانی

نظرات 2 + ارسال نظر
روزگار من چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://frt24.blogfa.com

سلام. وب خوبی داری. خوشحال می شم سر بزنی. منتظرم

سودابه رضوی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

من نظرات ایشون را خوندم.دقیقا درست می فر مائید.ایشون نظرات خوبی داده اند.
من هم از ایشون تشکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد